Ми,педагоги,готуємо дітей жити в демократичному суспільстві. Загальноєвропейські рекомендації з освіти визначають, що методи навчання, які використовуються при викладанні навчальних дисциплін повинні стимулювати незалежну думку, судження учнів. Тому логічно, що актуальним стає широке запровадження при вивченні різних предметів проектної технології.
Працюю над темою «Використання методу проектів на уроках природознавства у школі І ступеня». Вивчаючи питання реалізації методу проектів в початковій школі, визначила для себе оптимальні різновиди проектів, які підходять для дітей молодшого шкільного віку
Особливої уваги в початковій школі потребує завершальний етап проектної діяльності – презентація (захист) проекту. І вчитель, і учні мають навчитися презентувати свої досягнення, не боятися виступати з захистом своєї роботи.
Зважаючи на типологію проектів вибрала творчий проект. І як резуль
...
Читати далі »