Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 04.05.2024, 00:53

Івахнянський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступ...

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Анкета для учнів

 

«Мої життєві та професійні плани»

 

Прізвище, ім’я _____________________________________________

Дата народження «__» _________ _____   Стать ______ Вік ______

Школа __________________________ Клас ______________________

Дата опитування «___» _________ 20 _____ Час ____ год. ______ хв.

Моя майбутня професія ______________________________________

Інструкція: Просимо уважно ознайомитися з питаннями та різноманітними варіантами відповідей на кожне з них, а потім зазначити ті варіанти, які співпадають з Вашою думкою. Бажано в кожному випадку вибирати лише один варіант відповіді. Можливою, але менш бажаною є відповідь, що складається з 2-3-х варіантів. Свій вибір зазначте, поставивши хрестик (Х) у клітинці – навпроти потрібної Вам відповіді, а якщо обираєте більше, ніж 1 варіант (але не більше 3-х), то зазначте свій вибір у клітинках не хрестиком, а цифрами 1, 2, 3, починаючи з того варіанту, який є, на Вашу думку, найважливішим (тобто, проранжуйте обрані відповіді).

Якщо жоден з вказаних варіантів Вам не підодить, запишіть власну відповідь, проте вдавайтеся до цього якнайменшее.

Дякуємо за щирі відповіді та співпрацю!

  1. Чи обрали Ви вже професію, вид діяльності, – те, чим Ви будете займатися по закінченні школи?
  2. o Так, я добре собі це уявляю;
  3. o маю певні плани, але ще сумніваюся у виборі;
  4. o ні, хоча час від часу розмірковую про це;
  5. o навіть не замислювався над цим;

Свій варіант: ____________________________________________

  1. Що буде для Вас визначальним при виборі подальшого навчання чи конкретного фаху?
  2. o власні уподобання, реалізація своїх основних інтересів та захоплень;
  3. o високий рівень заробітної плати;
  4. o висока вірогідність працевлаштування;
  5. o високий престиж професії;
  6. o порада чи вказівка батьків або інших родичів;
  7. o порада товаришів;
  8. o ще не знаю;

що ще _________________________________________________

  1. З яких джерел Ви отримуєте найбільше інформації про різні професії?
  2. o вдома, – від батьків чи родичів;
  3. o від друзів, знайомих однолітків;
  4. o в школі, – від учителів чи спеціально запрошених представників різних професій психолога  чи соціального педагога
  5. o на підставі власних життєвих спостережень;
  6. o з книг, кінофільмів;
  7. o із засобів масової інформації (газет, радіо, телебачення та ін..);
  8. o з реклами, оголошень;
  9. o з випадково почутих розмов;

інше __________________________________________________

  1. Що приваблює Вас у майбутній професії?
  2. o реалізація своїх інтересів, нахилів та здібностей;
  3. o самостійний і творчий характер праці;
  4. o ЇЇ престижність;
  5. o можливість стати самостійною і незалежною особистістю;
  6. o можливість отримати матеріальну незалежність, жити в достатку;
  7. o ЇЇ важливість осягнути високу посаду, набути ваги в суспільстві;
  8. o можливість самоствердження;

що ще _________________________________________________

  1. Наскільки серйозним і обдуманим вважаєте Ви своє рішення щодо подальшого навчання та вибору конкретного фаху?
  2. o остаточним і безповоротним;
  3. o дуже серйозним, обґрунтованим вагомими аргументами;
  4. o достатньо серйозним на даний момент;
  5. o не дуже серйозним, але  мені воно здається цікавим;
  6. o випадковим, але можливо, з цього буде певна користь;
  7. o я не надаю жодного значення подібному питанню;

що ще _________________________________________________

  1. Як Ви оцінюєте рівень своєї поінформованості про майбутню професію?
  2. o як високий, – є досвід практичної роботи в даній області;
  3. o як досить високий (в тому числі – і за розповідями осіб, що працюють у цій області), але без власного практичного досвіду;
  4. o як невисокий, отриманий лише з довідників для вступників (чи джерел масової інформації);
  5. o як низький, що ґрунтується на випадкових відомостях;
  6. o як майже відсутній;

інше __________________________________________________

  1. Чи намагаєтеся Ви активно розшукувати інформацію про обрану Вами професію?
  2. o так, постійно читаю книги, розпитую людей, стежу за будь-якою інформацією на цю тему;
  3. o активно – ні, але при нагоді можу про щось запитати, уточнити, взяти до уваги;
  4. o ні;
  5. o це зайве, оскільки я вже пробував працювати за обраною спеціальністю;

що ще _________________________________________________

  1. Чи розмовляєте Ви з батьками про те, що збираєтеся робити по закінченні школи?
  2. o так, часто;
  3. o час від часу, – при нагоді;
  4. o майже ні;
  5. o ніколи;

Свій варіант___________________________________________

  1. Як ставляться родичі до Ваших планів по закінченні школи?
  2. o цілком схвально, і обіцяють підтримку;
  3. o в цілому – позитивно;
  4. o нейтрально: не дуже вдоволені, але й не заперечують;
  5. o байдуже, хоч і знають про них;
  6. o не схвалюють, але і не протидіють;
  7. o категорично проти, і пропонують свої варіанти;
  8. o вдома взагалі не знають про мої плани;

інше __________________________________________________

  1. До якого роду занять Ви, на Вашу думку, більше схильні?
  2. o до педагогічної, виховної роботи;
  3. o до наукової діяльності;
  4. o до організаторської, адміністративної, громадської діяльності, до керівної роботи;
  5. o до роботи, пов’язаної з певним видом художньої творчості (література, драматургія, образотворче мистецтво та ін.);
  6. o до спокійної роботи з конкретним колом завдань, виконуваної за встановленим планом, без «несподіванок»;
  7. o до створення конкретних речей власними руками;
  8. o до розпорядження і рекламування товарів;
  9. o до організації власної справи;
  10. o точно не можу сказати, у мене немає конкретних нахилів;

Свій варіант_____________________________________________

  1. Який стиль роботи Вам більше імпонує?
  2. o працювати як підлеглий, виконуючи конкретні завдання;
  3. o працювати як підлеглий, але з завданнями, що допускають вияв власної ініціативи;
  4. o працювати спільно з групою;
  5. o працювати самостійно, відокремлено, щоб ніхто не втручався;
  6. o очолювати роботу, бути організатором, адміністратором;
  7. o бути «генератором ідей» чи «аналітиком», але не адміністратором;
  8. o не знаю, не замислювався над подібним питанням;

інше __________________________________________________

  1. Від чого насамперед, на Вашу думку, залежить успіх людини у житті?
  2. o від її характеру та здібностей;
  3. o від спеціальної освіти;
  4. o від зв’язків з «корисними» людьми;
  5. o від везіння, щасливої долі, «фарту»;
  6. o від щасливого випадку; збігу обставин
  7. o не знаю;

інше __________________________________________________

  1. Проаналізуйте зазначені нижче цінності і пронумеруйте їх числами від 1 до 14: від найважливішої – до найменш важливої, на Вашу думку (проранжуйте)
  2. o мати надійних і цікавих друзів;
  3. o виховати в собі сильний характер;
  4. o отримати матеріальну незалежність;
  5. o досягти хорошого фізичного розвитку: бути «в хорошій    формі»; o отримати цікаву професію;

o розвинути і реалізувати свої творчі можливості;

o отримати вищу освіту;

o стати інтелігентною людиною;

o жити в достатку, без побутових проблем;

o створити щасливу сім’ю;

o стати порядною, чесною людиною;

o досягти високого духовного розвитку;

o розширити свій світогляд, розвинути ерудицію;

o досягти високої посади, набути значимості в суспільстві.

  1. Я думаю, що по закінченні школи … ­­­­­­­­­­­­_________________________

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz