Назва/ посилання |
Організатор/автор |
Адресат |
Тематика |
stopbullying.com.ua |
UNICEF |
учні, вчителі, батьки |
Психологічне та фізичне насилля серед дітей шкільного віку, його види і поради батькам, педагогам та дітям як діяти у складних ситуаціях |
Булінг — ми всі можемо допомогти це зупинити |
Міністерство освіти Онтаріо |
батьки учнів початкової освіти , базової та профільної середньої освіти |
природа булінгу, його види, поради школам щодо «стратегії безпечної школи» |
Не смійся з мене |
Програма «Повага дією» |
педагогічні працівники |
посібник для вчителя із формування атмосфери уваги, співчуття і співпраці у класі |
Не смійся з мене:просвітницько-профілактична програма тренінгових занять |
Програма «Повага дією» |
вчителі, психологи, соціальні педагоги |
поради практичним психологам та соціальним педагогам щодо профілактики та корекції нетолерантної, агресивної, насильницької поведінки, створення атмосфери уваги, співчуття і співпраці у дитячому колективі |
Стоп шкільний терор. Як зупинити дитяче насилля |
Український інститут дослідження екстремізму |
вчителі, психологи, соціальні педагоги |
особливості булінгу в шкільному віці, профілактика та протистояння булінгу |
Небезпечні квести для дітей: профілактика залучення |
Національна академія педагогічних наук України |
вчителі, психологи |
методичні рекомендації щодо профілактики суїцидальної поведінки серед дітей |
Корекційно-розвиткова програмаформування стійкості до стресуу дітей дошкільного віку та школярів«БЕЗПЕЧНИЙ ПРОСТІР |
НаУКМА,
Український навчально-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
НАПН УКРАЇНИ |
вчителі, психологи, соціальні педагоги |
програмапідвищення стійкості до переживання наслідків стресу дошкільнятами і школярами після психотравматичних подій |
Розбудома миру. Профілактика і вирішення конфлікту з використанням медіації: соціально-педагогічний аспект |
Національна академія педагогічних наук України |
вчителі, практичні психологи |
практичні
поради із профілактики та вирішення конфліктів мирним шляхом і запровадження медіації та відновних
практик у навчальному закладі. |
Навчіть дитину захищатися |
Всеукраїнська благодійна організація «Український фонд «Благополуччя дітей» |
вихователі, вчителі початкових класів, психологи, батьки |
аналіз проблеми сексуального насильства щодо дітей, застосування сучасних інтерактивних методів та підходів як складової частини загального виховного процесу |
Концепція школи, дружньої до дитини |
Інститут проблем виховання НАПН України |
учні, вчителі, батьки |
формування освітнього середовища, зважаючи на інноваційні вимоги до його розвитку, запити особистості та потреби суспільства, держави, а також шляхи і засоби створення Школи, дружньої до дитини, у теоретико-методологічній, технологічній та організаційній площинах |
Управління гнівом |
Проект «Реформування системи кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в Україні» |
вчителі, психологи, соціальні педагоги |
поради практичним психологам та соціальним педагогам щодо роботи з підлітками групи ризику, в яких спостерігається схильність до розвитку
проблемної поведінки |
Будуємо майбутнє разом: програма профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді |
UNICEF,
Всеукраїнський громадський центр «Волонтер» |
вчителі, психологи, соціальні працівники |
програма спрямована на
формування
належного рівня усвідомленості підлітками, молодими людьми власної
ціннісної сфери, розуміння та прийняття цінн
остей іншої людини, почуття
відповідальності за власне життя |
Програма тренінгових занять «Організація роботи з розв’язання проблем насильства в школі» |
Редакційна група: Алєксєєнко М.К., Дендебера М.П, Соловйова О. Д. |
діти, батьки та педагоги |
Попередження насильства щодо дітей в школі |
Програма тренінгових занять «СТОП-Булінг» |
Укладачі: Кацалап В.В., Савкова І.О. |
Для учнів 5-11 класів |
орієнтована на профілактику та корекцію проявів некерованої агресивності та насилля в шкільному середовищі |
Комплексна програма соціально-психологічного тренінгу «Нове покоління» |
Укладач: Гончарова-Чагор А.О. |
Для учнів 5-11 класів |
орієнтована на профілактику та корекцію проявів некерованої агресивності та насилля в шкільному середовищі |
КІБЕР-БУЛІНГ АБО АГРЕСІЯ В ІНТЕРНЕТІ: СПОСОБИ РОЗПІЗНАННЯ І ЗАХИСТ ДИТИНИ |
Найдьонова Л.А. |
Методисти, вчителі, психологи, соціальні педагоги |
Методичні рекомендації |
Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в школі |
Всеукраїнська громадська організація «Жіночий консорціум України» |
вчителі, психологи, соціальні педагоги |
методичні рекомендації щодо попередження насильства над дітьми |
Булінг у школі: в небезпеці педагог |
Ольга Кляпець, старший науковий співробітник лабораторії соціальної психології особистості Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, кандидат психологічних наук |
вчителі, батьки |
шкільне насилля у ставленні учнів до педагогів |
Булінг у школі: чому діти цькують дітей і що з цим робити |
Олена Ратінська, дитячий психолог, гештальт-терапевт, голова відділення дитячої психології Київського Гештальт Університету |
вчителі, батьки |
насильство серед дітей у школі |
Цькування вчителів в українських школах |
Богдан Петренко, заступник директора Українського інституту дослідження екстремізму |
вчителі |
шкільне насилля у ставленні учнів до педагогів |
Проблема булінгу очима підлітка |
Спецпроект «Безпечна школа» |
учні |
насильство серед дітей у школі , його причина і поради підліткам |
Як виявити жертву цькування у школі. Алгоритм для батьків |
Богдан Петренко, заступник директора Українського інституту дослідження екстремізму, спецпроект «Безпечна школа» |
батьки |
причини насильства серед дітей у школі |
Stop-булінг. Три проблеми батьків, які впливають на дитячу агресію |
Микола Кулеба, Уповноважений президента з прав дитини, спецпроект «Безпечна школа» |
батьки |
насильство серед дітей у школі та проблеми в поведінці батьків, які впливають на породження дитячої жорстокості та агресії |
Безпечна школа. Маски булінгу |
Юлія Ларіна, дитячий психолог, спецпроект «Безпечна школа» |
вчителі, батьки |
причини булінгу і поради батькам, як допомогти дитині |
Коли вашу дитину цькують |
Ольга Адажій, дитячий психолог Федерації Крав-мага Україна, спецпроект «Безпечна школа» |
батьки |
основні види шкільного булінгу та як йому протидіяти |
Булінг, або шкільне цькування: налякати поліцією не вдасться, що ж робити? |
Ольга Комарова, Радіо Свобода |
вчителі, батьки |
булінг у школі та протидія йому |
Шкільне цькування, або булінг: вступ до теми |
Марія Кириленко, Києво-Святошинський центр соціально-психологічної реабілітації населення |
вчителі, батьки |
причини виникнення насильства серед дітей у школі |
Як подолати булінг, на думку молоді |
Проект U-report від UNICEF |
діти, учні |
думка молоді щодо того, як подолати насилля у школах |
Методичні рекомендації для практичних психологів і соціальних педагогів щодо профілактики насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської та студентської молоді |
Листа КЗ «КОІППО» |
педагоги, учні |
щодо профілактики насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської та студентської молоді |
1 спосіб покінчити з булінгом і знущанням в школах! |
Гленнон Дойл |
вчителі |
поради як успішно боротися з цькуванням серед школярів |
Булінг (цькування) у школах: як допомогти потерпілому, агресору та запобігти булінгу |
Varta1 |
вчителі, школярі |
поради як успішно боротися з цькуванням серед школярів |
Профілактика та подолання булінгу у закладах освіти |
Емілія Воронцова, практичний психолог, науковий співробітник ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» |
вчителі, психологи, соціальні педагоги |
причини виникнення булінгу, вплив цього явища на окрему особистість і учнівський колектив в цілому, практичні методи виявлення постраждалих та булерів, методами профілактики і втручання |